Regel het zelf of neem contact met ons op
Veel zaken regel je zelf in je Online Banking omgeving of de Raisin App. Vermijd wachttijden en regel het wanneer het jou het beste uitkomt.
🏡 Bekijk wat je zelf kunt regelen in je Raisin Online Banking omgeving >
📲 Bekijk wat je zelf kunt regelen in de Raisin App >

In onze regel-het-zelf helpdesk kun je terecht voor handige informatie over uiteenlopende onderwerpen. Vermijd wachttijden en regel het wanneer het jou uitkomt!
Lees meer
Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail op klantenservice@raisin.nl of telefonisch op 085 064 4479 (werkdagen 8:30 – 16:30). Lees verder voor meer mogelijkheden en informatie over onze piektijden.
Lees meer
Om spaarders te beschermen heeft de EU regelgeving. Ieder land moet verplicht een depositogarantiestelsel hebben waarmee spaar- tegoeden worden gedekt.
Lees meer
Met de dagelijks opvraagbare spaarrekeningen van Raisin kun je eenvoudig geld storten, opnemen en automatisch sparen.
Lees meer

Omdat Nederland belastingverdragen heeft gesloten met andere EU-landen, kun je bronbelasting (waar van toepassing) vaak eenvoudig verminderen of geheel vrijstelling krijgen.
Lees meer
Heb je geen zin in een nulrente? Maar wil je aan de andere kant je geld niet zomaar voor meerdere jaren vastzetten nu de rentes zo laag zijn? Met een slim systeem profiteer je van meer flexibiliteit, rendement vanaf dag één en rente op rente.
Lees meer
Wij zijn er trots op dat de meeste van onze klanten zeer tevreden zijn over de service van Raisin. Mocht je niet tevreden zijn, neem dan direct contact met ons op, zodat we snel een passende oplossing met je kunnen vinden.
Lees meer
Alles wat Raisin doet om sparen zo veilig mogelijk te maken vind je op deze overzichtspagina. Raisin treft verschillende maatregelen, zoals het gebruik van mTAN-codes. Ook wordt je automatisch uitgelogd na 15 minuten van inactiviteit. Wil je weten hoe je veilig online kan sparen via Raisin? Wij hebben tips voor je
Lees meer